GSBN: Looking for sb-activities in Tchech Republic and its neighboring countries

The message below is from Vitek Novak (enviro@organizer.net), a former member of the Norwegian Earth and Straw Building Association. He is now living in the Buweis area of the Tchech Rep. and would like to get in contact with projects in Tchech Rep., Austria, Germany, Slovakia, Poland, Slovenia.

Best regards, Lars Keller

----Original Message Follows----
From: "Vitek Novak" enviro@...
To: lars_keller@...
Subject: Kontakter innen jord-/halmbygging i Europa
Date: Tue, 30 Nov 1999 19:00:34 +0100

Hallo!

Jeg heter Vitek Novak og har tidligere vært medlem i Norsk Jord- og Halmbyggerforening (NJH). Nå har jeg imidlertid flyttet fra Norge til Ceske Budejovice (Budweis) i Tsjekkia, og er på jakt etter aktiviteter innen alternativ bygging på hvor jeg befinner meg. Fra Arild Berg i NJH fikk jeg tips om at der finnes bl.a. mailinggrupper i forbindelse med halm/leirebygging i Europa og om at jeg skulle ta kontakt med deg i forbindelse med dette. Er det mulig å være med der, og i tilfelle hvordan kan man melde seg inn? Vet du tilfeldigvis om noen som holder på med jord/halmbygging i Tsjekkia eller i nærheten (Østerrike/Tyskland)? På forhånd takk for hjelpen.

Hilsen
Vitek Novak