From: André de Bouter droef@...
Date: Friday, January 14, 2000 7:48 AM
Subject: vraagjes vanuit India

>Hallo allemaal,
>
>Vanuit India heb ik een paar vraagjes voor jullie.
>*Wordt er in Italie ook met stro gebouwd? En zo ja, heeft iemand een naam
en
>adres?
>
>coralie en ik zitten inmiddels al een paar maanden in Zuid India
(auroville)
>en vermaken ons opperbest.

Coralie and Andre are already a few mothsin Southern India (Auroville) and
thoroughly ejoying it.

>Ik heb een workshop CEB (Compressed Earth Blocks 5% cement)gevolgd.
>En als de weergoden meezitten geef ik 22 en 23 jan een workshop om ze hier
>te laten wennen aan bouwen met stro.

He attended a CEB workshop recently. Depending on the weather gods he will
give a SB workshop on 22-23 jan.

>De verwondering en het enthousiasme is groot en ook het aantal sceptischi.
>Het wordt een kleine (12m2) hut met een keet (gevlochten palmbladeren) dak
>op een bestaande fundering.

This is a challenge to prepare you for the future. (Yes we Dutch have been
waiting patiently in the wings)

Subject: GSBN: Straw Bale in India?